Yamba,byron,surfers & brissie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Raya Postema - WaarBenJij.nu Yamba,byron,surfers & brissie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Raya Postema - WaarBenJij.nu

Yamba,byron,surfers & brissie

Blijf op de hoogte en volg Raya

01 November 2014 | Australië, Brisbane

-

  • 01 November 2014 - 08:18

    Opa En Oma:

    Dat is weer een leuk stukje. Ja je moet weer keuzes maken, maar dat gaat je ook weer lukken". Je hebt er weer een leuk baantje uitgesleept dus je vrolijktste gezicht op en blijven lachen. En twijfelen zul je nog wel eens meer doen doen maar je weet."komt goed" gelukkig heb je het super naar je zin en gaat het goed met je. Met ons gaat het ook goed waren donderdag 51 jaar getrouwd. Kenneth komt regelmatig langs. Van week nam hij lekker kibbeling mee. En met de Smitjes hebben we gegeten, dus je ziet over ons ook No Worries. Doei Meis. Dikke Kus. Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

De eerste weken

Nou hallo welkom op mijn blog ik zal proberen om heel trouw ies te schrijven mocht ik daar zin in hebben. Ik zal beginnen op de dag van vertrek nu 15 dagen geleden wat voelt als een heel ander leven haha. Nou na 2 vluchten van 12 uur ofzo aangekomen in Singapore waar we in een super mooi hotel sliepen met alles erop en eraan zijn we na een nacht heel lekker slapen een dag tour gaan doen. Singapore was mooi maar 's avonds gingen we eindelijk naar Sydney vliegen en toen begonnen de zenuwen. 8 uur verder eindelijk geland in Sydney , oke rustig blijven formulier 100 keer gecheckt of ik alles goed had ingevuld visum, paspoort afschriften alles bij de hand. Paspoort controlen we mochten met z'n drieën er door heen en er word amper gekeken of ik het wel ben even in een camera kijken en ik mag door. Wachten op de bagage en der staat een bord dat border security aan het filmen is en ik word nog zenuwachtiger mijn bagage komt natuurlijk weer als laatst was in me hoofd al me vader aan het bellen dat ie achter me bagage aan moest haha en toen tada kwam mijn prachtige backpack. Dus in een rij gaan staan formulier afgeven en ik mocht in line 6 staan loop zo langs de drugshonden en ik sta in de aankomst hal ik denk nee waar is de adder onder het gras heb ik me hier zo druk over gemaakt want de douane was misschien wel m'n grootste angst van dit alles.
Maar goed op naar het hostel spullen dumpen en lekker lunchen in t park. Volgende dag naar THE harbour bridge en THE Oprah house geweest en toen kwam het besef Aah ik ben gewoon in Sydney. Die avond zijn we uit geweest in de Side bar onder ons hostel dus konden letterlijk rollend naar huis . Na 3 dagen in dat hostel zijn we naar bondi beach gegaan super mooi was alleen nog een beetje koud naja wel 1 dag op het strand gelegen. Toen weer terug gegaan naar Sydney na4 dagen en nu weet ik even niet meer wat we nou gedaan hebben die 3 dagen in Sydney maar dat zal wel door de goon komen wat hele goedkope vieze wijn is maar het enige wat te betalen is hier in dit dure Australië haha. En nu zijn we op surf camp super leuk 4 uur per dag surfen en het lukt al aardig al zeg ik het zelf. We blijven hier nog 2 dagen en dan weer terug naar Sydney voor 2 dagen en dan op naar het noorden! En nu ga ik mijn verbranden gezicht maar is insmeren met after sun want dat gat in de ozon laag is niet zo heel chill voor mijn bleke huidje . Tandjes poetsen en mijn bedje in gezellig in een kamer van 2 by 2 ongeveer met 7 man. Nou werkze vandaag ik ga slapen.
Groetjes vanuit 7 Mile beach heet het hier geloof ik.

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2015

De laatste weekjes

06 December 2014

Genieten

01 November 2014

Yamba,byron,surfers & brissie

11 Oktober 2014

De eerste weken
Raya

Actief sinds 08 Okt. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 2512

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 31 December 2014

De eerste weken

Landen bezocht: